Neuloin uuden takin tyttären tyttärelle, kun tuo eka versio oli liian kapea hänelle. Tähän lisäsin yhden palmikon ja vielä etureunaankin muutaman ylimääräisen silmukan. Tein myös jotain viisi senttiä lyhyemmän tästä. Nyt luulisin, että on sopivan kokoinen.
Lankaa meni 310g.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti