Pojan tyttärelle 2v. valmistuivat nämä leggarit jo viime vuoden marraskuussa. Aloitin näitä jo viime keväänä, mutta silloin ei tuntunut olevan sopivaa käyttäjää näille, niin jäivät kesken. Sitten miniä alkoi puhumaan, että haluaisi tyttärelleen kelta-valkoiset villaleggarit talveksi, jolloin muistin nämä keskeneräiset ja tikutin valmiiksi syksyllä.
Lanka on Adriafilin Topp Ball, puolet villaa ja puolet akryylia. Tilasin tätä Anjalinin verkkokaupasta ensin kympillä kerän ja sitten vielä vitosella kerän. Kerässä on muuten 250g lankaa. Olen oikein tyytyväinen tähän ja näyttää, ettei ole käytössäkään nyppääntynyt.
Joskus sitä vain onnistuu saamaan hyvää lankaa halvalla.
Näihin housuihin meni 175g ja kuten näkyy, kasvunvaraakin on ensi talveen asti ainakin.
Mörkötakin on miniä virkannut Kelo-langasta joskus neljä vuotta sitten toiseksi vanhimmalle lapselleen. Hyvin pelittää tämäkin vaate vielä, on nyt jo kolmannen lapsen käytössä. Ohje on Mutturalla-blogista.
Tässä takaapäin takki ja housut. Hyvin sopii värit yhteen.
Nyt minulla on teon alla kaksi neuletakkia. Toinen on kainaloissa odottamassa sopivia puikkoja, että saan yhdistää hihat ja miehustan pyöröille.
Toinen raitainen on myös kainaloissa miehusta ja aloitan vielä tänään hihoja siihen. Nämä tulevat tyttären 4 ja 5v tyttärille. valmistuvat varmaan lähes yhtäaikaa sitten.




Aivan mega ihanat <3
VastaaPoistaKiitos!
PoistaNo nuo pn kunnon lastenvaatteita! Tykkään vimmatusti!
VastaaPoistaKiitos! Meillä on nyt ollut jo pitkään tää keltainen buumi. Eikä loppua näy!
PoistaEi vitsi miten söpöt. Olisipa lapset vielä noin pieniä. <3
VastaaPoistaKiitos! Keltaista on jo niin paljon ostettu, että lankakauppiaskin sanoi varovaisesti, että sitä on aikas paljon varmaankin tullut keltaista neulotuksi, kun tilailin vaihteeksi kirkkaan sinisiä lankoja. No niin on ja osa haluaa edelleenkin keltaista.
PoistaKiva blogi sinulla:) Ihana setti. Lapsille on mukava neuloa vaatteita, kunpa minullakin olisi noin pieniä keille neuloa:)
VastaaPoistaKiitos! Nuo pienet jutut on äkkiä valmiina, niin on kivaa neulottavaa.
PoistaOmpa mahtavat neuleet, sopivat hyvin yhteen. ja lämmittävätkin mukavasti.
VastaaPoistaKiitos! Juu lämpimiä ovat, on testattu. Ihan toista kuin fleesevaatteet, ne muoviset.
PoistaIhanat neuleet ja sopivat hyvin yhteen. Tuo mörkö on ihku =))
VastaaPoistaKiitos! Nyt sattui kyllä ihan vahingossa, että tekemäni keltaiset housut olivatkin passelit miniän tekemän takin kanssa. Tai liekö miniä jo aatellutkin housuja juurikin mörkötakkiin.
Poista