Niin se joulu hiipii pikkuhiljaa tähänkin mökkiin, vaikka ei tässä olla suursiivouksia ja isompia leipomuksiakaan tehty. Minulla meni yksi viikko rokuliin, kun leikkasin erittäin terävällä veitsellä pikkurilliin syvän haavan ja siihen jouduttiin kolme tikkiä laittamaan. Ei kai tuo muuten niin kamalaa ollut, mutta kun en pystynyt neulomaan muutamaan päivään, niin meinasin seinille hyppiä. Ja pari viikkoa sain saikkua navetasta. Antibioottikuurikin piti syödä, kun tikkien poiston yhteydessä katsoi lääkäri, että vähän on tulehtunut haava. No se parani sitten kyllä hyvin ja nyt on taas neulominen sujunut.
Tässä ollaan tänään siivoiltu normaaleja viikkosiivouksia kinkun paiston lomassa ja pyykkiä on pesty varmaankin viisi koneellista, kahdella pyykkikoneella pesen, kun ei yhdellä ehdi.
Ja neulonut olen joka välissä, varsinkin aamuisin, kun herään kuudelta, niin ehtii hyvin tikuttaa pari tuntia ennenkuin muu väki herää. Isäntä tietystikin lähtee navettaan ennen kukonlaulua ja nyt on isompi teini tuurannut minua lomani aikana torstaista lähtien kun koulut loppuivat. Sain siis lisää tunteja neulontasessioihini.
Eikähän se joulu kyllä mene neulomatta kuitenkaan, arkipäivät pysyy puikot tiukasti kädessä, jos pyhän viettää suurta juhlaa.
Eilen sain valmiiksi tyttären vauvalle harmaat villahousut ja aamulla aloitin takkia. Toisellekin tyttärelle neulon tammikuun puoliväliin mennessä takin ja housut.
Ja nyt odottelen 30. lapsenlapsen syntymää. Huomenna ois laskettu aika. Jännittää vähän minuakin.
Näiden yllä olevien talvisten kuvien myötä toivotan kaikille blogissani piipahtaville RAUHAISAA JOULUNAIKAA.
Ihanan iso perhe teillä, jo 30. lapsenlapsi. Ja vielä jouluaattona laskettu aika.
VastaaPoistaHurjan jännää <3
Rauhallista joulua silti toivottelen :-)
Rauhaisaa Jouluaikaa myös sinulle´*´¯`•.¸¸.♥
VastaaPoistaHyvää Joulua!
VastaaPoista