Näitä neuloin kaksi samanlaista, toinen pienempään päähän.
Lanka Dream, 100% merinovilla ja puikot vitoset neliskanttiset ja puiset.
Isompaan meni lankaa78g ja pienempään 71g.
Harmaata Dropsin Baby merinoa ja Merino extra finea yhteensä 72g puikoilla 4, neliskanttiset puiset nekin. Lähti tyttären lasten hoitotädin lapselle.
Grundlin Dreamia tääkin myssy. Puikot kuten sinisessä ja langanmenekki 77g.
Ihanaa neulottavaa tämäkin lanka. Tupsu on seiskaveikkaa.
Dropsin Merino extra finea neuloin kaksinkertaisella langalla tähän myssyyn 97g. Tupsu Ulrikaa.
Näitä myssyjä neulon kyllä joka ikinen syksy ja aina niille on tarvetta. Lanka pitää vaan olla takuuvarmasti kutittamatonta. 7-veikkaa ja nallea on turhaa näihin kuluttaa, sillä niistä neulotut pääjutut jäävät hyllyn täytteeksi ainakin "meidän firmassa".
Myssyjä moneen päähän. Hyvää joulun odotusta.
VastaaPoistaMyssyn teko ei kyllä lopu vieläkään. Pari palmikkojuttua pitäisi kokeilla ja vauvojen myssyjä myös. Hyvää jouluista puuhailua myös sinulle.
Poista