Tämän kastejuhlan kahvipöydässä olleen kukka-asetelman myötä Pilvikirsikan pajan neulojat toivottavat oikein hyvää ja onnellista vuotta 2014 kaikille lukijoilleen ja myös satunnaisille piipahtajille. Olkoon ensi vuosi lankojen täyttämä ja neulerikas.
Hyvää Uutta Vuotta myös sinulle:)
VastaaPoistaKiitos! Samoin sinulle Onnekasta vuotta 2014.
PoistaOikein Hyvää Uutta Vuotta myös sinne koko perheelle ♥
VastaaPoistaKiitos! Samoin.
PoistaOnnellista uutta vuotta teille kaikille:)
VastaaPoistaIhana tuo kastemekko.
Kiitos. Hyvää vuotta 2014 myös sinulle.
PoistaHyvää Uutta Vuotta 2014 !
VastaaPoistaKiitos! Onnellista vuotta myös sinne.
PoistaOnnellista uutta vuotta teille :-)
VastaaPoistaKiitos! Olkoon ensi vuosi hyvä myös sinulle ja perheellesi.
PoistaHyvää uutta vuotta Sinulle ja perheellesi. Pöötin kastemekko on tosi kaunis lahja äidiltä, pikkuisensa ensimmäiseen suureen juhlaan.
VastaaPoistaKiitos! Samoin sinulle toivottelen hyvää ja onnellista vuotta 2014.
Poista