tiistai 31. joulukuuta 2013

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2014


Tämän kastejuhlan kahvipöydässä olleen kukka-asetelman myötä Pilvikirsikan pajan neulojat toivottavat oikein hyvää ja onnellista vuotta 2014 kaikille lukijoilleen ja myös satunnaisille piipahtajille. Olkoon ensi vuosi lankojen täyttämä ja neulerikas.

12 kommenttia:

  1. Oikein Hyvää Uutta Vuotta myös sinne koko perheelle ♥

    VastaaPoista
  2. Onnellista uutta vuotta teille kaikille:)

    Ihana tuo kastemekko.

    VastaaPoista
  3. Onnellista uutta vuotta teille :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Olkoon ensi vuosi hyvä myös sinulle ja perheellesi.

      Poista
  4. Hyvää uutta vuotta Sinulle ja perheellesi. Pöötin kastemekko on tosi kaunis lahja äidiltä, pikkuisensa ensimmäiseen suureen juhlaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Samoin sinulle toivottelen hyvää ja onnellista vuotta 2014.

      Poista