Blogitauko on vierähtänyt nyt pitkäksi tässä joulun odotuksen tohinoissa. Nyt on aatto ja kaikki on valmista se, mitä yleensä jouluumme kuuluu. Joulunvietossa meillä on nyt kahdeksan aikuista ja kaksi pientä pikkutonttua. Toinen on vuoden ja toinen kuukauden ikäinen.
Koska tää on neulontablogi, niin joulusta huolimatta pitää aina mainita käsityöt. Valmista on tullut jonkin verran, kuusi tupsupipoa, parit kynsikkäät ja teineillä nuken asusteita ja yksi iso miesten villapusero vävypojalle. Niistä ei ole nyt kuvia tähän hätään, mutta palaan asiaan neuleiden tiimoilta joskus joulun jälkeen.
Minulla on puikoilla vauvan nuttu, housut, sukat, tumput ja myssy. Kesken vielä kaikki, mutta ehkä parin viikon kuluttua on jo jotain valmiina.
Näiden 14.12 otettujen lumisten maisemakuvien myötä toivottelen kaikille blogini lukijoille ja kommentoijille OIKEIN RAUHAISAA JA IHANAA MUISTORIKASTA JOULUNAIKAA.
Kauniita kuvia! Ihanaa joulunaikaa sinulle:-)
VastaaPoistaSiunattua Joulua sinulle.
VastaaPoistaTunnelmallista joulunaikaa sinulle :)
VastaaPoistaRauhallista joulua ja hyvää uutta vuotta!
VastaaPoistaKauniita talvikuvia . Joulurauhaa.
VastaaPoistaKiitos teille kaikille. Aatto takana ja se oli ihana, kuten aina. Syömisineen, laulamisineen ja lahjoineen. Nyt rauhoitutaan pyhien viettoon ja kerätään voimia arkeen.
VastaaPoista