lauantai 29. kesäkuuta 2013

MUN IHANAT PIENET


Jahas, mitäs täällä oikein ois nyt hommia?


Täällähän on vähän Mullin Herkkua ämpärin pohjalla.


Nämä vasikat on kyllä sen näköisiä, et haluavat vähän lisää sapuskaa.


Hei, ootas nyt vähän kun tarjoilija jakaa. Ei turpaa ämpäriin.


No otti se sen kuitenkin, ämpärin.


Ei muuta ku ämpäri takaisin ja jokaiselle oma pikku kasa herkkua.

Taas sain muutamaksi päiväksi pikku apulaisen navettaan.  Ja niin oli innokas, että saatiin monissa miehin aikuiset käyttää konstit, että saatiin apulainen pois navetasta. Huomatkaa kesäinen navettakostyymi, näillä pärjää helteellä hyvin.

8 kommenttia:

  1. Voi miten ihana apulainen. Pikkulapsukaiset ovat sitä parasta mitä vaan voi olla.
    Mukavia päiviä sinne teille!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Meillä on ollutkin oikein mukavaa pikkuisten kanssa touhuta navetta-askareita.

      Poista
  2. On tosi ihana ja tomera apulainen.Navetta on pienille oikea puuhamaa, omakin poika viihtyi lapsena mummolan navetassa ja siellä sitä touhusin itsekkin pienenä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu tomera on. Het aamusta etsii saappaat jalkaansa ja osoite on navetalle päin. Vähän liiankin rohkea alkaa olla tää apulainen, kun ei osaa lehmiä pelätä ollenkaan. Varmastikin monilla keski-ikäisillä on muistoja lehmistä ja maalaiselämästä.

      Poista
  3. Ihanaa puuhailua teillä siellä apulaisen kanssa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivaa oli todellakin pitää pientä navetta-apulaista mukana. Vielä riittää innostusta tuossa iässä.

      Poista
  4. Aivan ihana kuvakooste pienen miehen hommista!! Niin ihana

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Pienet miehet on niin ihania, kun eivät yhtään pelkää lehmiä ja vasikoita. Mummin ja papan ilona ovat aina välillä navetta-askareilla.

      Poista