Ja nämä sipulit on nyt syöty. Hyviä olivat. Ovat kasvaneet parvekelaatikossa kasvihuoneessa. Kasvamaan laitoin huhtikuun puolivälin jälkeen. Kohta on ryvässipulikin syöntikokoista. Ihana kesä!
Niin, erittäin ihana kesän alku. Ja sipulit on kyllä kasvaneet. Taidan ensi keväänä laittaa jo maaliskuulla kuistille ja sitten siirränn huhtikuulla kasvihuoneeseen. Saan sitten jo toukokuun puiolessa välissä uutta sipulia.
Syyskesään jää marjanpoiminta. Nyt on mustikka jo kartilla. Ja puolukka kukkii ihan valtavasti. Aikaisessa taitaa olla kaikki tänä suvena. Sipulit on ihania kun niihin ei ole mitään myrkkyjä laitettu sipulikärpästen torjumiseksi. Vain kanankakkaa lannoitteeksi.
Todella. Tämä on aivan ihana kesä ollut. Ja juhannus on vasta tulossa.
VastaaPoistaIsoja sipuleita olet jo saanut.
Niin, erittäin ihana kesän alku. Ja sipulit on kyllä kasvaneet. Taidan ensi keväänä laittaa jo maaliskuulla kuistille ja sitten siirränn huhtikuulla kasvihuoneeseen. Saan sitten jo toukokuun puiolessa välissä uutta sipulia.
PoistaPoikkeuksellista on. Tuntuu, että kukissakin on jo kukkijoita, jotka yleensä kukkii vasta heinäkuun alkupuolella.
VastaaPoistaTaitaa se loppukesä olla sitten kukaton. Ja mustikka kypsyy jo heinäkuun alussa varmaankin.
PoistaNiin, nopeasti kaikki kukkii. Mitä jää syyskesään??
VastaaPoistaIhanan ja makoisan näköinen tuo sipuli...
Syyskesään jää marjanpoiminta. Nyt on mustikka jo kartilla. Ja puolukka kukkii ihan valtavasti. Aikaisessa taitaa olla kaikki tänä suvena.
PoistaSipulit on ihania kun niihin ei ole mitään myrkkyjä laitettu sipulikärpästen torjumiseksi. Vain kanankakkaa lannoitteeksi.