maanantai 10. kesäkuuta 2013

PUNASIPULISATOA KORJATTU


Ja nämä sipulit on nyt syöty. Hyviä olivat. Ovat kasvaneet parvekelaatikossa kasvihuoneessa. Kasvamaan laitoin huhtikuun puolivälin jälkeen. Kohta on ryvässipulikin syöntikokoista. Ihana kesä!

6 kommenttia:

  1. Todella. Tämä on aivan ihana kesä ollut. Ja juhannus on vasta tulossa.

    Isoja sipuleita olet jo saanut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, erittäin ihana kesän alku. Ja sipulit on kyllä kasvaneet. Taidan ensi keväänä laittaa jo maaliskuulla kuistille ja sitten siirränn huhtikuulla kasvihuoneeseen. Saan sitten jo toukokuun puiolessa välissä uutta sipulia.

      Poista
  2. Poikkeuksellista on. Tuntuu, että kukissakin on jo kukkijoita, jotka yleensä kukkii vasta heinäkuun alkupuolella.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taitaa se loppukesä olla sitten kukaton. Ja mustikka kypsyy jo heinäkuun alussa varmaankin.

      Poista
  3. Niin, nopeasti kaikki kukkii. Mitä jää syyskesään??
    Ihanan ja makoisan näköinen tuo sipuli...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Syyskesään jää marjanpoiminta. Nyt on mustikka jo kartilla. Ja puolukka kukkii ihan valtavasti. Aikaisessa taitaa olla kaikki tänä suvena.
      Sipulit on ihania kun niihin ei ole mitään myrkkyjä laitettu sipulikärpästen torjumiseksi. Vain kanankakkaa lannoitteeksi.

      Poista