Pipo vielä kerran. Pienempi navetta-apulainen sai tämän pipon. Lanka Essentials Cotton dk ja menekki 44g. Valokuvamallina navetta-apulaisen serkkutyttö. Neuloin myös yhden raitaisen Norwegian Sweet Baby Capin miniän siskon vauvalle, mutta se lähti eilen matkoihinsa, enkä ehtinyt sitä kuvaamaan.
Nyt on kyllä täällä ollut niin lämmintä ja ihanaa, että neulominen ei yhtään nappaa. Ihan pakkopullaa se on nyt, enkä jaksa aloittaa mitään uutta nyt enkä jatkaa keskeneräisiäkään. Niiden aika tulee sitten taas kun kesä alkaa kallistua syksyyn ja illat pimenee ja sade ropisee ikkunaan. Hyvää tekee käsille ja kropalle ja päällekin tehdä välillä ihan muuta kuin neulontatöitä. Puutarhassa kuluu päivät aamusta iltaan minulla ja isäntä kuluttaa päivänsä peltotöissä. Yhtenä iltanakin luuttusin keittiön ja kuraeteisen lattioita yöllä kahdentoista aikaan, kun en osannut laittaa nukkumaan isännän ollessa traktorin kanssa pellolla. Sitten nukuttiin muutama tunti ja aamulla kello herättää navettaan jo viideltä. Kummasti sitä vain jaksaa, vaikka unta ei monestikaan tule kuin 3-4 tuntia. Nukutaan sitten talvella taas pitempiä öitä. Nyt nautitaan kesästä ja ulkona olosta.
Sievällä apulaisella sievä pipo.
VastaaPoistaKyllä navetta-apulaiset kannattaa pipolla palkita.
PoistaTotta on, että kesäaikaan jää unet vähemmälle - eikä tunnu unta niin tervitsevankaan.
VastaaPoistaNytkin tässä kukun ja aamulla pitäisi nousta anivarhain valmistautumaan rippijuhlille lähtemään....
Kaunis kesämyssykkä suloisella apulaisella :)
On se niin tuo valo mukavaa kun ei tarvii nukkuakaan paljon. Ihmeesti sitä jaksaa valvoa.
PoistaNiin, tuo oli se viimeinen pipo nyt ehkä tälle kesälle.
Löysinhän minä vielä sun blogin. :)
VastaaPoistaIhania neuleita ja kukkia ja kasvimaata, toisin kuin meillä.
Lueskelen paremmalla ajalla lisää.
Hyvää kesää!
Kiitos kun vierailit. Ei mullakaan ole aina kasvimaa kukoistanut. Nyt olin kai ajoissa liikkeellä, kun lämpöaalto tuli.
Poista