maanantai 10. elokuuta 2015

NÄISSÄ MAISEMISSA NEULOTTUA





Viikon loma taas takana. Siirtynyt mukavien muistojen joukkoon. Nämä maisemat silmien edessä oli ihanaa saada rentoutua ja nukkua yönsä heräämättä ja elää kelloon katsomatta. Tehdä mitä milloinkin mieleen muljahti tai olla tekemättä yhtään mitään. Se on parasta lomassa se kun ei tarvii tietyn aikataulutetun ohjelman perässä juosta kieli vyön alla. Maanviljelijä nauttii yksinkertaisesta ja luonnonmukaisesta lomasta kaikkein eniten, sillä arki on juurikin tuota kelloon katsomista ja ajan kanssa kilpajuoksua, että ehtii,ehtii, ehtii.... Nyt taas pitää jaksaa odottaa vuosi seuraavaan "oikeaan" lomaan. Työtä vuorotta 24/7.

Ja mie se kuitenkin neuloin näissäkin ihanissa maisemissa. Sukat on sitä parasta lomaneulomista, kun sai istua laiturilla järven rannassa ja sateella mökin terassilla. Nämä valmistuivat viikon aikana. Vasemman puoleiset itselleni Stepistä, muut lastenlapsille 7-veikasta.
Neulominen jatkuu edelleenkin sukkien merkeissä. 20 paria pitäisi yhteensä tikuttaa pieniä sukkia ennen syystuulten tuloa. Mukavaa puuhaa siis tiedossa.
 

2 kommenttia:

  1. Niin rentouttavia maisemia, että on varmasti ollut ihana kutoa sukkia ja olla vaan :)

    VastaaPoista
  2. Komeat ovat maisemat ja niin ovat sukatkin! :)

    VastaaPoista