torstai 23. heinäkuuta 2015

SATAKOON VAAN, EI MINUA HAITTAA




Ja sehän sataa taas! Joka päivä ja lähes koko ajan.
Eikä se oo mitään lämmintäkään. Varustautuminen syksyn sateisiin ja kylmiin on siis täälläkin Pilvikirsikan neulontapajassa alkanut. 

13 kommenttia:

  1. Kauniit raitasukat kuten myös tuolla alenpanakin.. Vau mitkä kengät =))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu vautsi vau! Kauan etin, mutta viimein löysin.

      Poista
  2. Kyllä kauniit sukat kauniissa kengissä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä nuo raitasukat ansaitsevat semmoset kengät, että sukat näkyy.

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Facebookisa törmäsin näihin. Ja eiku kauppaan.

      Poista
  4. Kivat kengät: niissä sukat pääsevät oikeuksiinsa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Elä muuta sano! Nyt vain sukkia neulomaan lisää.

      Poista
  5. nätti raidoitus ja kengät sopivat hyvin sukkien kanssa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä näihin kenkiin sopii sukat ku sukat. Kaikki värikkäät on kivoja.

      Poista
  6. Mistä tokmannilta löysit saappaat?
    Olen etsinyt noita "kissoja ja koirien kanssa".

    VastaaPoista
  7. Upeat sukat!
    Sinulle on tunnustus blogissani: http://naana13.blogspot.fi/2015/08/tunnustus.html :)

    VastaaPoista