Kauniit raitasukat kuten myös tuolla alenpanakin.. Vau mitkä kengät =))
Juu vautsi vau! Kauan etin, mutta viimein löysin.
Kyllä kauniit sukat kauniissa kengissä!
Kyllä nuo raitasukat ansaitsevat semmoset kengät, että sukat näkyy.
Upea sukka/kenkämix!
Facebookisa törmäsin näihin. Ja eiku kauppaan.
Kivat kengät: niissä sukat pääsevät oikeuksiinsa!
Elä muuta sano! Nyt vain sukkia neulomaan lisää.
nätti raidoitus ja kengät sopivat hyvin sukkien kanssa.
Kyllä näihin kenkiin sopii sukat ku sukat. Kaikki värikkäät on kivoja.
Mistä tokmannilta löysit saappaat?Olen etsinyt noita "kissoja ja koirien kanssa".
Raahen Tokmannilta sain nämä.
Upeat sukat!Sinulle on tunnustus blogissani: http://naana13.blogspot.fi/2015/08/tunnustus.html :)
Kauniit raitasukat kuten myös tuolla alenpanakin.. Vau mitkä kengät =))
VastaaPoistaJuu vautsi vau! Kauan etin, mutta viimein löysin.
PoistaKyllä kauniit sukat kauniissa kengissä!
VastaaPoistaKyllä nuo raitasukat ansaitsevat semmoset kengät, että sukat näkyy.
PoistaUpea sukka/kenkämix!
VastaaPoistaFacebookisa törmäsin näihin. Ja eiku kauppaan.
PoistaKivat kengät: niissä sukat pääsevät oikeuksiinsa!
VastaaPoistaElä muuta sano! Nyt vain sukkia neulomaan lisää.
Poistanätti raidoitus ja kengät sopivat hyvin sukkien kanssa.
VastaaPoistaKyllä näihin kenkiin sopii sukat ku sukat. Kaikki värikkäät on kivoja.
PoistaMistä tokmannilta löysit saappaat?
VastaaPoistaOlen etsinyt noita "kissoja ja koirien kanssa".
Raahen Tokmannilta sain nämä.
PoistaUpeat sukat!
VastaaPoistaSinulle on tunnustus blogissani: http://naana13.blogspot.fi/2015/08/tunnustus.html :)