tiistai 18. elokuuta 2015

SINISTÄ JA VIHREÄÄ KOIVUN KYLJESSÄ


Sukat tyttären pojalle 5v. Langat Vuorelman Veto vihreä ja raidallinen Regia Stripemania Color, yhteensä 59g. Puikot hiilikuituiset 2,75
 

Vähän isommalle lapselle kuin edellä olevat. Langat vaalean sininen Veto ja raitajuttu sama kuin edellä, yhteensä 70g.
No, olipas hyvä homma yhdistää nuo kaksi lankaa. Olivat saman paksuisia ja saman tuntuisia neulottavia. Taidan jatkaakin tällä linjalla, Vetoa riittää. Kuin myös raitaisia.

3 kommenttia:

  1. Tosi onnistunut väri yhdistelmä, sukista tuli upeat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miekii tykkään näistä. Ja yllätyin, miten pelkän yksivärisen vaihtaminen muuttaa sukan sävyn ihan toiseksi, vaikka raitalanka on sama. Kannattaa kokeilla!

      Poista
  2. Ihana väritys kauniissa sukissa =))

    VastaaPoista