keskiviikko 15. heinäkuuta 2015

VANAMOLLE VAALEANPUNAISTA



Tyttären 6kk ikäiselle tyttärelle sain viime viikolla valmiiksi tämän vaaleanpunaisen takin. 
Lanka on Cascaden Superwash Sportia ja takkiin meni 153g.  Lämmin ja ihanan tuntuinen tästä tuli, eikä kutita ollenkaan, vaikka kaulan kohdalla on ihan iholla neulos.

Kyllä näitä pieniä takkeja on vaan niin mukavaa tehdä. Onneksi tarvitsijoita riittää perheessäni, ettei minulle tule ollenkaan tilannetta, etten tietäisi mitä neulon. Kun sain tämän valmiiksi, hetken pähkäilin, aloitanko uutta takkia, villahousuja vai sukkia. No, aloitin vihreää takkia ja sukkia ukkokullalleni, jotka ovat jo päättelyä vaille valmiit ja toisetkin, räsymattosukat, ovat puikoilla hyvää vauhtia valmistumassa. 

6 kommenttia:

  1. Ihanan hempeä väri ja kaunis neule =))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Rantapuikko! Eikös tää ole oikea väri juuri Vanamolle?

      Poista
  2. Tää on kyllä niin ihana että on jo ihan heti otettu joka päiväiseen käyttöön. Kiitos vielä! -R

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olepa hyvä! Toivottavasti pysyy hyvänä pidoissa ja pesuissa. Neljä vuotta, kuten isosiskon takkikin. Laatulankaa siis.

      Poista