Tyttären 6kk ikäiselle tyttärelle sain viime viikolla valmiiksi tämän vaaleanpunaisen takin.
Lanka on Cascaden Superwash Sportia ja takkiin meni 153g. Lämmin ja ihanan tuntuinen tästä tuli, eikä kutita ollenkaan, vaikka kaulan kohdalla on ihan iholla neulos.
Kyllä näitä pieniä takkeja on vaan niin mukavaa tehdä. Onneksi tarvitsijoita riittää perheessäni, ettei minulle tule ollenkaan tilannetta, etten tietäisi mitä neulon. Kun sain tämän valmiiksi, hetken pähkäilin, aloitanko uutta takkia, villahousuja vai sukkia. No, aloitin vihreää takkia ja sukkia ukkokullalleni, jotka ovat jo päättelyä vaille valmiit ja toisetkin, räsymattosukat, ovat puikoilla hyvää vauhtia valmistumassa.
Suloinen nuttu! :)
VastaaPoistaKiitos MariJ!
PoistaIhanan hempeä väri ja kaunis neule =))
VastaaPoistaKiitos Rantapuikko! Eikös tää ole oikea väri juuri Vanamolle?
PoistaTää on kyllä niin ihana että on jo ihan heti otettu joka päiväiseen käyttöön. Kiitos vielä! -R
VastaaPoistaOlepa hyvä! Toivottavasti pysyy hyvänä pidoissa ja pesuissa. Neljä vuotta, kuten isosiskon takkikin. Laatulankaa siis.
Poista