Narsissit alkavat kukkia ihan kohta ja siksipä puikoiltakin putosi keltaisia myssyjä.
Kirkkaan keltainen siksak-myssy Svarta Faret Tilda-lankaa. Menekki tähän 38g. Puuvillaa ja akryylia.
Sinapinkeltainen norjalainen tanskalaista Carolina-lankaa, puuvillaa ja akryylia ja menekki 34g.
Kahta keltaista neuloin tähän raitaiseen norjalaiseen ja lanka on Floridaa. Menekki 40g kolmosen puikoilla.
Tämä pitkänokkainen lintu on ilmestynyt monena aamuna pihapiiriimme ja metsän laidassa se kaivelee syötävää. Ääniä kuullessaan jähmettyy ihan paikoilleen kuuntelemaan, mutta sain kuitenkin ikkunan läpi kuvatuksi ja yhden kuvan ehdin ottaa ulkonakin ennenkuin lintu pyrähti lentoon. En tunnista lintua, osaako joku sanoa mikä lintu tää on?
Pitsisukka ja Satu tervetuloa blogini lukijoiksi.
Pitsisukka ja Satu tervetuloa blogini lukijoiksi.
Lehtokurpaksi mies linnun tunnisti.
VastaaPoistaPirteän värisiä myssyjä!
No niinhän se tietysti onkin lehtokurppa. Kaupunkiin ajellessa tuumasinkin
Poistaisännälle, että mahtaisko olla lehtokurppa tuo lintu ja nytpä se varmistui. Kannattipa kysellä täällä.
Eikös vain keltainen olekin kevään väri?
Lehtokurppa se minustakin on :)
VastaaPoistaAurinkoisen näköisiä myssyjä, tuovat iloa sateiseenkin päivään ♥
No sitä miekii, että väriä ja aurinkoa tarvitaan elämään. Vaikka ei meillä ole satanut yhtään ja sitä kaivattaisiin todella nyt.
PoistaSamaa mieltä kuin edelliset, lehtokurppa on.
VastaaPoistaIhania keltaisen sävyjä myssyissä :)
Lehtokurpaksi tuo sitten tunnistettiin.
PoistaKeltainen kuuluu niin tähän aikaan.
Kauniin keltaisia myssyjä! Samaa mieltä,että lehtokurppa:)
VastaaPoistaAloitin tuon raitamyssyn ekaksi pelkästään tuolla vaalealla keltaisella, mut sitten hokasin et liian pliisu tulee ja purkasin pois ja laitoin tummempaa keltaista kaveriksi. Nyt miekii tykkään tuosta.
PoistaVarsinkin tuo raitamyssy on ihana! :) Minuakain on muuten keltaiset langat alkaneet kiehtoa. Tytär on jättänyt yhden kerän pirteää keltaista esille ja se houkuttelee minua tavattomasti. ;)
VastaaPoistaMinullekin tämä lehtokurpaksi nimetty lintu on uusi tuttavuus, jota yritin katsoa tarkoin, että tuntisin, jos kohdalle osuu. :)
Minä palaan aina keväisin keltaiseen ja vihreään. Oulun Lankamaailmasta käyn tuon tuostakin etsimässä keltaisia lankoja. Ja aina sieltä jotain löytyy. Mielenkiinnolla odotan mitä sinä teet keltaisesta kerästä:):)
PoistaIhania, aurinkoisia myssyjä!
VastaaPoistaIloiset pipot. En tiedä linnun nimeä vois löytä googlesta.
VastaaPoistaHyvää maanantaita.