Käsi on parantunut nyt niin paljon, että sain valkosipulit pois maasta ja pystyin jopa puhdistamaan ja letittämäänkin kaikki satakolmekymmentä sipulia. Olen tämän kyllä jo tehnyt pari viikkoa sitten eli heti kun sairasloma loppui. Taisi mulla nyt eka kertaa kasvaa sipulit oikein isoiksi ja luulen, että näistä riittää nyt ensi kevääksi taas maahan pantavaksi isoja kynsiä. Toki mukeloille pitää antaa flunssan karkoitus lääkkeeksi jokunen letti..
Meillä on jokatalvinen projekti, että kun flunssa uhkaa, niin leivän päälle silputaan oikein tuhti kasa valkosipulia ja sitten kuumaa teetä juodaan iso mukillinen ja siihen se monesti tauti jää.
Tässä tyttären vauvelin syntymää odotellessa neuloin pienelle tulokkaalle takin. Tein näitä itseasiassa kaksi, kun ensin neuloin liian ison. Tää on se kakkosversio, mutta luulen, et tääkin on reilun kokoinen vastasyntyneelle. Tytär halusi mustat napit,että sopii sekä tytölle että pojalle ja hän itse neuloi mustat housut, niin on sitten niihin sopiva tämä nuttu. En tiedä, pitäiskö vielä aloittaa kolmas tästäkin pienempi.
Lanka tässä on SMC select Extra Soft Merino, 100% merinovilla. Puikot oli 3,5 ja 4. Menekki 125g. Ihana lanka taas tämäkin.
Suloinen nuttu!
VastaaPoistaKiitos. Käyttäjä tälle syntyi torstaina.
PoistaHei, mukava kun olet toipunut. Hyvän näköisiä valkosipuleita, nam, miekin laitan leivälle tuorekurkkua ja valkosipulin siivuja, oi kun sopivat tuorekurkun kanssa.
VastaaPoistaSinapin värinen, nätti neule vauvalle
Valkosipuli on sitä parasta lääkettä kaikkiin tauteihin.
PoistaKauniin keltainen takki. Minullakin on keltaista ja tosipientä puikoilla...haalari kokoa 58cm. Ihanaa neuloa taas vauvaneuleita :)
VastaaPoistaEikös vain olekin kivoja neulottavia nää pienet. Saa nopsaan valmista. Ja keltainen eri sävyissään näyttää aina vain olevan SE JUTTU.
Poistaoi miten ihana takki...
VastaaPoistaKiitos!
PoistaIhana villatakki, lapset kasvaa nopeasti ja isompaa tarvitaan silloin.
VastaaPoistaValkosipuli on tosi hyvä flunssan torjuja.
Juu tämänkin takin käyttäjä painoi yli neljä kiloa ja kauankos tuossa menee, kun on jo pieni. Onneksi on tuo toinen isompi takki odottamassa.
PoistaValkosipuli on se ykkönen.
Ihania nuttuja ja villahousuja olet tehnyt. Kauniita ja taatusti lämpimiä.
VastaaPoistaSinulle olis haaste miun blogissa!
Kiitos. Ja kiitos haasteestakin. Katson milloin ehdin vastailemaan.
PoistaKaunis nuttu!
VastaaPoistaKiitos! noita keltaisia on edelleenkin tilauksessa. Montakohan niitä pitää neuloa ennenkuin väri vaihtuu.
Poista