sunnuntai 4. marraskuuta 2012

SYKSYISTÄ JORINAA

Talven merkkejä on jo ollut ilmassa ja maisemat oli välillä jo näin kauniita. 
Tuntui mielikin piristyvän ja ulos teki mieli lähteä oikein pitkälle lenkille kauniin luonnon keskelle. Onhan se hyvä käydä neulomisen lomassa jäseniään verryttelemässä kunnon juoksulenkillä ettei hartiat, kädet ja niskat mene ihan jumiin.
 Täällä korvessa kun ei niitä kuntosaleja ole eikä ohjattuun jumppaankaan ole nyt mahdollisuuksia, kun kaikki järjestetään aina navetta-askareiden aikaan. 
On siis oltava omatoiminen liikunnankin suhteen. Järjestyyhän sekin kyllä, onneksi.
  
Niin, kiitän tässä nyt kaikkia teitä jotka olette tänne kommenttia laittaneet ja teitä,
 jotka olette lukijoikseni liittyneet. 
Meillä on nettiyhteys ollut välillä poikki enemmän ja vähän enemmän,
 joten sen takia en ole voinut vastata kaikkiin kommentteihinne ja myös vierailut muiden blogeissa ovat olleet katkolla. 
Monia kommentteja sain melkein kirjoitetuksi ja sitten kun yritin lähettää, meni netti poikki. 
Pari kuukautta on mennyt nettiyhteyksien kanssa taistellessa.  
Mutta jospa tää nyt alkais paremmin toimimaan.

Käsitöitäkin on jonossa odottamassa julkaisuaan vaikka en toki kehtaa ihan kaikkia tänne laitella. Ajattelen etteivät ne perussukat ja kaulurit ja myssyt ja lapaset ketään kiinnosta.
 Toistasataa neuletta on kuitenkin tänä vuonna jo valmistunut ja lankaa niihin on kulunut yli 11kiloa. Taitaa ollakin ennätys mun langankulutuksessa tää vuosi.
 Yritän kuitenkin postata aina sellaisia töitä, joissa on jotain mun omaa käden jälkeä.
 Vaikka nekään ei kaikki päädy tänne, kun aikaa ei ole aina istua koneen äärellä edes bloggaamisen verran  ja senkin vähäisen ajan mieluummin neulon kuin riekun koneella.
 Jospa joulun jälkeen elämä rauhoittuisi ja aikaa olisi enemmän.

Tuosta liikunnasta ja sen tuomasta hyödystä vielä sen verran, 
et aloitin nyt teinien kanssa kunnon liikuntasession. 
Meillä on tarkoitus joka päivä liikkua jossain muodossa ainakin puoli tuntia. 
Kolmena päivänä olen nyt saanut itseni liikkeelle eli ensin jumppasin puoli tuntia Katjan ja Annen jumpan mukana ja sitten poljin crosstraineria puoli tuntia 
ja tänään kävin tunnin kävelylenkin. 
Huomenna ehkä jumppaan taas ja sitten ois juoksulenkin vuoro. 
Että semmoista tällä kertaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti