perjantai 30. marraskuuta 2012

LEILA-MUMMAN KURINHAASTE


































Raitaa sen olla pitää!
Ehdinpä vielä marraskuun aikana laittaa toisenkin raitaisen Leila-mumman haasteesen. Takki dropsin baby merinosta vajaan vuoden ikäiselle pienelle pojalle, joka istuu pyörätuolissa koko elämänsä ajan. Laitoin tähän turkoosit napit, kun edellisessä ne olivat vihreät. Lankaa kului 150g. Ihanaa oli neuloa tämä.

6 kommenttia:

  1. Aivan ihanan neuleen olet tehnyt. Raikasta raitaa onkin. Kiitos osallistumisesta kurinhaasteeseeni ja onnea arvontaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Leila. Ei nyt ollut onnea arvonnassa, mut osanottohan se kivointa onkin.

      Poista
  2. Ihanan raikkaat värit, tässä pikkuisen neuleessa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös se niin ole et talven pimeyteen kaivataan väriä? kaksi olen näitä nyt tikuttanut samanlaista ja ois vielä kolmanteen langat.

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Itsekin tykkään tästä värityksestä ja just mietinkin et voisin tikuttaa vielä yhden sitten, kun ei muuta ole neulottavana. Mie kun oon oikein värien ystävä:)

      Poista