sunnuntai 28. lokakuuta 2012
RAITAA SEN OLLA PITÄÄ
Tällaiset sukat neuloin taas. Nää on niin aivottomia neulottavia, et on ihan pakko välillä ottaa isompien töiden lomaan jotain nopeasti valmistuvaa, ettei tarvii pohtia mitään erikoisia kiemuroita neulomisen aikana.
Isommat sukat on kokoa 38 ja lankana Vuorelman Veto ja tasan 100g. Pienemmät kokoa 1,5 vuotiaalle, oiskohan jalan koko jotain 21-22. Lanka Gjestalin Janne, mutta menekistä ei tietoa, kun en muistanut punnita. Lähtivät pienen miehen jalkaan saman tien kun valmistuivat.
Nääkin kyllä menevät sinne Leila-Mumman Kurinhaasteeseen: Raitaa sen olla pitää.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Nuo raitasukat on niiiiin kauniit !
VastaaPoistaIhanat värit ja sopii syksyyn :)
Kiitos Anneli. Raitaa on vaan niin kivaa neuloa ja nuo värit tulee mulla aina syksyisin puikoille. Vielä saisin kahdet sukat noista samoista väreistä.
PoistaOoh miten hianoja sukkia ja raita on tosi komiaa!!
VastaaPoistaKiitos kun tälläsiit nämä mun kurinhaasteeseen ja onnea arvontaan!!
Tälläsinpä hyvinkin haasteeseesi ja jospa ois onnea arvonnassakin:):). Kun en ikinä voita mitään. Mut ei se voitto ole pääasia vaan se neulominen ja osanotto. Kiitos kivasta haasteesta.
PoistaIhanat raitasukat!
VastaaPoistaEi näyttänyt tuolla Poppelin nettikaupassa olevan sitä Cascade 220 superwashia. Kiva että sitä on siellä myymälässä. =)
Moni pitää tuota normi-Cascadea pehmeänä, mutta minusta ja tyttärestä sen kyllä vähän tuntee kaulalla.
Kiitos, mie tykkään itekki noista raitaisista. Ei siellä nettikaupassa tosiaankaan ollu sitä Cascadea, mut sattumalta Poppelin blogista hokasin. Ja tuo "ei-superwash-versio on tosiaan paksua ja karhean tuntuista. Oletko kokeillut Cascade Superwash Sportia? Se on ohkaisempi, pehmeämpi eikä kutita ja todella ihanaa neulottavaa. On kokemusta 8 vuotiaan villatakista, jota on nyt vuosi pidetty eikä ole nyppääntyny yhtään. Myydään 50 gramman vyyhdeissä ja on eri lanka kuin Cascade 220 superwash. Ainakin Titityyssä on Superwash Sportia.
PoistaPirtsakoita raitasukkia.
VastaaPoista