lauantai 24. marraskuuta 2012

NEULETAKKIPUTKESSA















Nämä vauvojen takit olen neulonut tämän vuoden aikana. Maaliskuussa aloitin ensimmäiseksi tuon tummansinisen, sitten neuloin turkooseja kaksi. Seuraavana valmistui ylinnä oleva vihreä, sen jälkeen oli vuorossa vähän raitaa elikä oikealla olevat raitaiset ja sitten taas kaksi vihreää ja pitsitakit tikuttelin sateisena kesänä. Nämä kaikki ovat Dropsin Baby merinoa. Langat ostin Poppelista. Paksumpi valkoinen takki piti tehdä juhannukseksi ja se on Marks&Kattensin BomUllia, villaa ja puuvillaa. Viimeisin on pienelle tytölle fuksian punainen ja sekin on Dropsin Baby Merinoa.
  
Eikä näy takkien neulonnalle päätä vieläkään. Lankojen päättelyä ja nappeja vailla on kaksi takkia. Toinen on sama kuin tuo turkoosi-liila-vihreä-t.siniraitainen ja toinen on keltainen Lanett-langasta. Sitten on vielä puikoilla kaksi keltaista takkia ja mustaan odottavat langat korissa. Näihin viimeisimpiin otinkin sellaista lankaa, josta en olekaan aiemmin neulonut vielä mitään. Aikas tyyriitä olivat, mutta kyllä laatu on ykköstä ja hyvästähän kannattaa maksaa.

Edit: Muistinpa juuri et kaikki takit eivät olekaan Baby Merinoa vaan tumman sininen on Dropsin Merino Extra Finea ja turkoosit takit Online Linie Timonaa.

3 kommenttia:

  1. Kauniita pikkuisia takkeja.
    Olet ahkeroinut todella.

    Kiitos kivasta kommentistasi, minulle.
    Samaan hölmöön malliin minä jatkan, niinkuin tänään näit :)

    VastaaPoista