perjantai 12. lokakuuta 2012
Leila-mumman Kurinhaaste # 1 / Raitaa sen olla pitää!!
Leila-mumman kurinhaaste #1/ RAITAA SEN OLLA PITÄÄ!!
Tällainen haaste on tuolla Leila-mumman Kurinblogissa ja niinpä miekii osallistuin tähän, kun oli niin passeli aihe, se kun tuo raita on niin mun juttu. Onhan tässä aikaakin vielä marraskuun loppuun, mutta kun sattui käsiin tuo Veto-lanka niin kehittelin tällaiset raitasukat.
Nää on kokoa 37-38 ja lankaa meni tasan 100g. Puikot oli kolmoset koivuiset ja oli kyllä nautinto tikuttaa näitä. lanka on ihanaa neulottavaa ja kestääkin sukissa hyvin. Ja ei ole niin paksua jankkia kuin 7-veikasta neulotut.
Tää nyt menee vähän väärinpäin kun tuo lokakuun haaste oli "vauvalle", johon myös osallistuin, mut se ei ole vielä valmis. Kuvaanpa sitten senkin ja laitan tänne, kunhan valmistuu. Kivoja nää tällaiset neulomisjutut minusta, kun en osaa askarrella kortteja enkä mitään muutakaan.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Kauniit sukat, väritys on mainio! Ja kiitos, kun linkkasit tuon Mumman blogin tähän, mukavalta näytti sielläkin :)
VastaaPoistaIhanaiset Vetosukat. Oikein sopivat näin syysruskan aikaan. TYkkään.
VastaaPoistaOih..miten kauniit ruskan sävyt sukissa:-)
VastaaPoistaKyllä on kauniit syksyn värit! Lämpöiset sukat....
VastaaPoistaVoi että kun tykkään näistä sun sukiista!! Värit ovat just eikä melekeen :)Ja todella lämpöösetkin.
VastaaPoistaKiitos kun tulit mukaan kurinhaasteeseeni ja onnea arvontaan.
Voi miten kauniit värit !
VastaaPoistaNuo on kyllä mahtava kauniit !
Oho, ompas ihanan syksyn sävyiset sukat ja kuvattu niin sopivassa ympäristössä. Kaunista!
VastaaPoistaOnpa niin kauniit ruskanväriset sukat.
VastaaPoistaIhanat villasukat - tuommoiset minäkin haluaisin :) Mukavaa syksyä sinulle !
VastaaPoista