Niin siinä sitten kävi, että siirryin bloggaamaan tänne. Paloi päreet lopullisesti tuon vuodatuksen kanssa kun sieltä katosi kuvat ja jo sitä ennen ei onnistunut kuvien siirto sitten millään opilla väliilä. Temppuilua riiti jo pidemmän aikaa. Saa nähdä jäänkö tänne miten pitkäksi aikaa ja opinko tätä käyttämään, kun en ole mikään tekniikan nainen ollenkaan.
Olihan tuo ikävä tuo vuodatuksen vastoinkäyminen.Minä olen kärsivälliseti odotellut,palauttanut omasta arkistostani kuvat paikoilleen ja vähitellen on kaikki taas kohdallaan.
VastaaPoista