perjantai 13. heinäkuuta 2012

LUONNONVALKOISTA BOMULLISTA



































Laita toisenkin kuvan tästä takista, kun jäi eilen opettelun tuoksinassa vähän hunningolle kuvien valitseminen. Tässä kuvassa on nuo napit oikean väriset, ne on voimakkaan pinkit ja kauluksenkin voi tuolla tavalla laittaa pooloksi, niin ei tuule kaulaan . Tää menee vaikka takkina kesän ja syksyynkin aikas pitkälle. Ihanaa lankaa vaikka paljaalla iholla pitää, kun ei kutita ollenkaan. Harmi kun tätä lankaa ei enää valmisteta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti