perjantai 13. heinäkuuta 2012
MUN LEHMÄT, NIIN IHANAT
Mulla on siis lehmiä ja lankaa. Lankaa kuitenkin enemmän kuin äpyleitä. Tässä kaikki 37 marssivat laitumelle, kuten joka ikinen aamu ja ilta kesäkuusta lokakuuhun. Eli laidunkausi on aika pitkä. Riippuu kyllä syksyllä vähän ilmoista voiko aina yöksi laittaa ulos, mutta ulkoilmaa saavat mahdollisimman pitkään.
Ja kun mulla on työ tämmöistä kotosalla oleilua, niin siihen passaa oikein mainiosti tuo neulomisharrastus. Monesti sitä navetassa tulee joku älynväläys uudesta neuleideasta ja kiireellä sitte yrittää suoriutua töistä pirttiin ja laittaan uutta kutomusta alulle. Ettei vain unohu hyvä idea.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Näistä ihanista kuvista tulee ihan oma lapsuus mieleen kun mummolassa juoksentelin kaiket kesät heinäpelloilla :)
VastaaPoistaKomioita on lehmät!
VastaaPoistaIhania lehmäkuvia!
VastaaPoista