LUONNONVALKOISTA PITSIÄ
Samaa mallia kuin tuo kanervanvärinen takkikin, mutta vähän isompaa kokoa. Taitaa olla yksivuotiaalle sopiva. Lankakin on samaa Baby Merinoa ja kulutus oli 155 g. Napit maksoivat 20 snt kappale ja takille tuli siten hintaa vähän alle kymmenen euroa. Tarjouslankaa oli tääkin. Nyt on puikoilla taas vihreää ja turkoosia, siis kahta takkia teen yhtäaikaa. Niitä on nyt yhdeksän valmiina ja kaksi kesken. Maaliskuun lopulla aloitin. Jotain hyötyä ollut sadekesästäkin.
Voi kurjuus minkä vuodatus teki, mulla on aina ongelmia saaha kommentit läpi vuodatuksen blogeihin. Ite oon ollu bloggerissa koko ajan ja välillä sekin temppuilee, mutta oon tykänny ja mielestäni on heleppo käyttönenki.
VastaaPoistaIhania nuo valakonen ja kanervan väriset pitsitakit.
Oi että kun koreeta juttuja olet taas tehnyt!!!
VastaaPoistaLaitan sivusi seurantaan.
Oi kun onkin kaunis :)
VastaaPoistaVoi kun kaunis , ihan nami :)
VastaaPoistaOnneksi meitä uuden opettelijoita on nyt monta ja voimme tukea toisiamme. Ilman lapsiani en minäkään koneen ja blogin kanssa pärjäisi :))
ps. sinullakin on sananvahvistus päällä.
Oi, kun on nätti.
VastaaPoista