perjantai 13. heinäkuuta 2012

LUONNONVALKOISTA PITSIÄ























Samaa mallia kuin tuo kanervanvärinen takkikin, mutta vähän isompaa kokoa. Taitaa olla yksivuotiaalle sopiva. Lankakin on samaa Baby Merinoa  ja kulutus oli 155 g. Napit maksoivat 20 snt kappale ja takille tuli siten hintaa vähän alle kymmenen euroa. Tarjouslankaa oli tääkin. Nyt on puikoilla taas vihreää ja turkoosia, siis kahta takkia teen yhtäaikaa. Niitä on nyt yhdeksän valmiina ja kaksi kesken. Maaliskuun lopulla aloitin. Jotain hyötyä ollut sadekesästäkin.

5 kommenttia:

  1. Voi kurjuus minkä vuodatus teki, mulla on aina ongelmia saaha kommentit läpi vuodatuksen blogeihin. Ite oon ollu bloggerissa koko ajan ja välillä sekin temppuilee, mutta oon tykänny ja mielestäni on heleppo käyttönenki.

    Ihania nuo valakonen ja kanervan väriset pitsitakit.

    VastaaPoista
  2. Oi että kun koreeta juttuja olet taas tehnyt!!!
    Laitan sivusi seurantaan.

    VastaaPoista
  3. Oi kun onkin kaunis :)

    VastaaPoista
  4. Voi kun kaunis , ihan nami :)

    Onneksi meitä uuden opettelijoita on nyt monta ja voimme tukea toisiamme. Ilman lapsiani en minäkään koneen ja blogin kanssa pärjäisi :))

    ps. sinullakin on sananvahvistus päällä.

    VastaaPoista