lauantai 9. tammikuuta 2016

VUODEN 2016 ALKAJAISIKSI MERINOVILLAISIA MYSSYJÄ



Näillä myssyillä aloitin neulevuoteni 2016. Ylempi menee neulekahvilatuttavalleni ja alemman tein, kun oli sopivaa lankaa juurikin myssyyn. Merinovillaa molemmissa myssyissä, kanervassa Gründl Dream ja harmaassa Katia merino sport.

Nyt taas sukkaa puikoilla. Ohutta lankaa ja puikot 2,25. Yksivuotiaalle tyttären tyttärelle. Mitäs sitä te muut neulotte näin vuoden alussa?
 

4 kommenttia:

  1. Kauniita ovat ja mielenkiintoisia, yritin vain ihmetellä, että miten nuo olet kutonut, taidokkaita!

    VastaaPoista
  2. Kauniita myssyjä vuoden alkajaisiksi! Minä puolestani aloitin sukilla ja tänään valmistui jo eka myssykin. :)

    VastaaPoista
  3. Kauniita ja lämpöisen oloisia myssyjä! Minä olen aloittanut vuoden sukilla.

    VastaaPoista