Näillä myssyillä aloitin neulevuoteni 2016. Ylempi menee neulekahvilatuttavalleni ja alemman tein, kun oli sopivaa lankaa juurikin myssyyn. Merinovillaa molemmissa myssyissä, kanervassa Gründl Dream ja harmaassa Katia merino sport.
Nyt taas sukkaa puikoilla. Ohutta lankaa ja puikot 2,25. Yksivuotiaalle tyttären tyttärelle. Mitäs sitä te muut neulotte näin vuoden alussa?
Molemmat myssyt ovat kauniita =))
VastaaPoistaKauniita ovat ja mielenkiintoisia, yritin vain ihmetellä, että miten nuo olet kutonut, taidokkaita!
VastaaPoistaKauniita myssyjä vuoden alkajaisiksi! Minä puolestani aloitin sukilla ja tänään valmistui jo eka myssykin. :)
VastaaPoistaKauniita ja lämpöisen oloisia myssyjä! Minä olen aloittanut vuoden sukilla.
VastaaPoista