Voi mahdoton kuinka kauniit!!!
Juu nämä on minustakin hyvät, vaikka en hirveästi violetista tykääkään.
Onpa ihanat sukat ja väri niin täydellinen :)
Vanhoja yksivärisiä 7-veikkoja löytyy mitä ihmeellisimmissä väreissä. nyt niitä voi hyödyntää näihin raitalankoihin.
Taas niin upeat polvisukat!! Olen ihastellut kaikkia edellisiäkin, ja hauskat ja kuvaavat nimetkin olet antanut näille kaikille :)
Tämän päivän postauksessa on syy, mistä nuo "hauskat ja kuvaavat" numet oikein tulevat
Todella kauniita sukkia olet tehnyt! :)Ansku
Kiitos!
Voi mahoton on kauniita sukkia. On puikot heiluneet ahkerasti
Puikot heiluu välillä vähemmän ja välillä enemmän. Nyt taitaa vähän vähemmän alkaa heilumaan, kun tulee tuo toinen mieluinen puuuha päiviini.
Voi mahdoton kuinka kauniit!!!
VastaaPoistaJuu nämä on minustakin hyvät, vaikka en hirveästi violetista tykääkään.
PoistaOnpa ihanat sukat ja väri niin täydellinen :)
VastaaPoistaVanhoja yksivärisiä 7-veikkoja löytyy mitä ihmeellisimmissä väreissä. nyt niitä voi hyödyntää näihin raitalankoihin.
PoistaTaas niin upeat polvisukat!! Olen ihastellut kaikkia edellisiäkin, ja hauskat ja kuvaavat nimetkin olet antanut näille kaikille :)
VastaaPoistaTämän päivän postauksessa on syy, mistä nuo "hauskat ja kuvaavat" numet oikein tulevat
PoistaTodella kauniita sukkia olet tehnyt! :)
VastaaPoistaAnsku
Kiitos!
PoistaVoi mahoton on kauniita sukkia. On puikot heiluneet ahkerasti
VastaaPoistaPuikot heiluu välillä vähemmän ja välillä enemmän. Nyt taitaa vähän vähemmän alkaa heilumaan, kun tulee tuo toinen mieluinen puuuha päiviini.
Poista