keskiviikko 1. huhtikuuta 2015

"SIPERIAN KURJENMIEKKA"


Kohta kukkii taas pihallani Siperian kurjenmiekat. Niiden väri on näissä sukissani. 
Polkkaa ja yv 7-veikkaa 184g.

10 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Juu nämä on minustakin hyvät, vaikka en hirveästi violetista tykääkään.

      Poista
  2. Onpa ihanat sukat ja väri niin täydellinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vanhoja yksivärisiä 7-veikkoja löytyy mitä ihmeellisimmissä väreissä. nyt niitä voi hyödyntää näihin raitalankoihin.

      Poista
  3. Taas niin upeat polvisukat!! Olen ihastellut kaikkia edellisiäkin, ja hauskat ja kuvaavat nimetkin olet antanut näille kaikille :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämän päivän postauksessa on syy, mistä nuo "hauskat ja kuvaavat" numet oikein tulevat

      Poista
  4. Todella kauniita sukkia olet tehnyt! :)
    Ansku

    VastaaPoista
  5. Voi mahoton on kauniita sukkia. On puikot heiluneet ahkerasti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Puikot heiluu välillä vähemmän ja välillä enemmän. Nyt taitaa vähän vähemmän alkaa heilumaan, kun tulee tuo toinen mieluinen puuuha päiviini.

      Poista