maanantai 9. helmikuuta 2015

RAITALEGGARIT MUSTA-VALKOISENA



Siksakhousuisen vauvelin isosisko 3v sai myös mustavalkoiset villahousut. Isompi teini neuloi nämä tässä joulun jälkeen, ennen tuota pinkkiä tähtipuseroa. Näkyy sitä vain valmista syntyvän opiskelun lomassa, vaikka välillä tuskaileekin, kun mitään ei ehdi. Jäähän sitä kuitenkin vapaa-aikaakin, kun yksin asustelee ja välillä on tosi lyhyitäkin päiviä koulussa. Ja kuntosali, hiihtäminen, juokseminen ja laulutunnit ovat niitä muita harrastuksia.

Dropsin Merino Extra Finea on nämä housut ja 3,5 puikoilla lankaa kului 180g.

4 kommenttia:

  1. Ja ovatkin olleet mieluisat housut neitille. Plussakeleilläkin piti saada laittaa nämä päälle ulos lähtiessä vaikka hyvin ois tarennut ilmankin. Ja sisälläkin toisinaan pitää kun ei raski riisua pois ulkoilun jälkeen. -H-K

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukava kuulla että on neiti kesäheinällekin mieluiset ettei vain pelkästään äidille. Ja teiniltä saat tilatuksi uudet, eriväriset tietysti, jos neiti haluaa pukeutua välillä muihinkin väreihin:):)

      Poista
  2. komeat leggarit! Ja siistit ovat myös nuo seuraavan postauksen myssyt! Tuo on niin legendaarinen myssymalli!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Nämä leggarit on teinin ekat neulomat villahousut.
      Pienen vauvan päässähän ei juuri muunlainen myssy pysy kuin tuollainen tiukka nauhaversio.

      Poista