Vanamo 2v6kk saa tämän korallin punaisen takin. Viime vuonna neulomani jäi pieneksi, joten uusi oli tehtävä. Aloitin tätä jo helatorstaina, mutta nuo kaksi muuta takkia tein välissä ja tätä neuloin nyt yötöinä, kun isäntä oli peltohommissa aina pikkutunneille asti. Eilen valmistui ja tällä viikolla lähtee kohti Tikkakoskea takki. Viimeinkin.
Lanka on Snurresta ostamaani gioia baby, 100% merinovilla, mitä kului 270g puikoilla 3 ja 3,25.
Nyt vaan tästä aloittelemaan uutta takkia.
Kaunis. Minunkin pitäisi aloitella villatakin tekoa tytöille. Vain malli puuttuu. Onneksi on vielä aikaa syksyyn =))
VastaaPoistaOnpa ihana neuletakki :)
VastaaPoista