Tyttären pojalle ja miehelleni sukat Regiasta ja Vuorelman Vedosta. Lankaa meni molempiin sukkiin n. 120g.
Tällaisia myssyjä innostuin neulomaan paksusta merinovillasta. Lankaa meni yhteen myssyyn n. 100g
Tämä myssy lähti Tampereelle lämmittämään pienen pari vuotiaan tytön päätä. Edelleenkin merinovillaa. Eihän muusta kannata pienille näitä myssyjä edes neuloa, kun pitää olla kutiamaton lanka ehdottomasti.
Miehelleni neuloin 6 vuotta sitten sukat Stepistä ja Step 6:sta. Menivät rikki nyt tämän vuoden tammikuussa. Ne edellisetkin oli neulottu tammikuussa 2011. Nämä neuloin nyt uudet ja näissä lanka Regia6 ja Vuorelman Vetoa. Lankoja meni yhteensä 120g.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti