Onpas sievät ja lämpöisen näköiset! Ja kiva myös tuossa toisessa postauksessa esitelty vihreä kauluri :).
Sievät kynsikäslapaset ja on varmasti lämpimät :)
Onpas sievät ja lämpöisen näköiset! Ja kiva myös tuossa toisessa postauksessa esitelty vihreä kauluri :).
VastaaPoistaSievät kynsikäslapaset ja on varmasti lämpimät :)
VastaaPoista