keskiviikko 16. marraskuuta 2016

"HUPPUKYNSIKKÄÄT"



Pojan tyttärelle neuloin huppukynsikkäät. Laittoi kaverinsa kynsikkäistä kuvaa ja toiveena oli, että turkoosia ja valkoista.  Mummuhan kyllä neuloo lapsenlapselleen sitä mitä pyydetään. 
Lanka Jannea ja vajaat kaksi kerää meni.

2 kommenttia:

  1. Onpas sievät ja lämpöisen näköiset! Ja kiva myös tuossa toisessa postauksessa esitelty vihreä kauluri :).

    VastaaPoista
  2. Sievät kynsikäslapaset ja on varmasti lämpimät :)

    VastaaPoista