sunnuntai 11. syyskuuta 2016

SYKSYN VIILEITÄ SÄITÄ ODOTELLESSA



Drops Baby Merinoa 228g tähän takkiin. Puikoilla 2,5. Meni samalle pienelle pojalle kuin tuo seuraava myssykin ja tuolla aiemmin olevat raitaiset norjalaismyssyt kuin myös turkoosit junasukat ja tumput. Tilauksesta siis neulottu.
 

Tupsumyssy paksua merinovillaa. 
 

Kahden viikon neulontasession tuloksia. Kasasta puuttuu kaksi keltaista ja yksi sininen myssy.

4 kommenttia:

  1. No ohhoh. Jopas on puikot saanu kyytiä taas. Millä mallilla teet noita ihania pipoja? Perustakki on aina varma valinta. Sulta tuollainen takki syntyis jo varmaan unissaanki. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Raitasia norjalaismyssyjä, lukihan se siellä. :)

      Poista
  2. Kaunis villatakki ja ihania myssyjä...

    VastaaPoista
  3. Hyvänmallinen perusneuletakki.
    Minulla on kokeilematta tuo myssyohje. Vissiin istuu hyvin päähän ja on kivasti suojaava? Ainakin tosi moni on noita näyttänyt tehneen, kun nettimaailman kuvia vilkuilee.

    VastaaPoista