Kiva, kutittamaton lanka.Minä neuloin just tuosta loppuvuodesta luotolaispaidan ja kovasti on saaja siitä tykännyt jo tuon lankavalinnankin takia.
Kiva mallli kaulurissa. Lankakin on ihanan pehmoista.
Kaunis ja lämmin =))
Kiva, kutittamaton lanka.
VastaaPoistaMinä neuloin just tuosta loppuvuodesta luotolaispaidan ja kovasti on saaja siitä tykännyt jo tuon lankavalinnankin takia.
Kiva mallli kaulurissa. Lankakin on ihanan pehmoista.
VastaaPoistaKaunis ja lämmin =))
VastaaPoista