keskiviikko 19. helmikuuta 2014

YKSIVUOTIAAN TUPSUPIPOT





Näille pipoille sain päänkin malliksi, niin oli kivempi kuvata. Meinasi vain malli karata useita kertoja, kun oli niin paljon mielenkiintoista katseltavaa ympärillä.
 Pipo sen sijaan pysyi hyvin päässä ja tuon vihreän hän saikin kuvauspalkaksi ihan ikiomaksi. Se oli niin mieluinen, että koko eilisen päivän konttasi uusi pipo päässään. Siitä tiesin, että tämäkään pipo ei kutita yhtään.
 Lanka on Dropsin Baby Merinoa kaksinkertaisena ja vihreään meni 61g ja harmaaseen 56g. Saman kokoisia molemmat eli lapselle, jonka pään ympärys on  48cm. Tupsuissa on varmaan eri määrä lankaa, niin siitä tulee tuo painoero.
 

2 kommenttia: