Tällaisen myssyn tekaisin 2v Usvalle odottelemaan syyskylmiä. Hyvä malli kun mahtuu pyöräilykypäränkin alle eikä valu silmille.
Kaksinkertaista merinovillaa puikoilla 3,25
Sievä myssy <3 Pyöräilykypärän alle mahtuva pipo on tarpeellinen, kun syksy koittaa.
Sievä myssy <3 Pyöräilykypärän alle mahtuva pipo on tarpeellinen, kun syksy koittaa.
VastaaPoista