Tyttären pienet prinsessat saivat nämä sukat. 5 ja 6 vuotiailla oli väritoiveina pinkkiä ja vaaleanpunaista ja liilaa. Langat Veikkaa, Jannea ja Sildreä. Menekit 112g ja 120g. Pikkuisen olivat reilun kokoiset molemmat, mutta mahtuvat sitten vielä ensi syksynäkin.
Ihanat sukat molemmat ja mikä parasta toiveitten mukaan tehty =))
VastaaPoistaKauniit sukat ♥
VastaaPoista