Hienot takit.
Kiitos! Lanka on niin helppoa neuloa, että ei ole ongelmaa saada tasaista jälkeä.
Ihanan pirteä =))
Kiitos! Väreistä tykkään miekii.
Ihanan voimakkaat värit!
Kiitos! Eikös olekin vähän niinkuin syksyn värit?
Lämpöiset syksyn värit takissa, tykkään. Kaunis.
Hienot takit.
VastaaPoistaKiitos! Lanka on niin helppoa neuloa, että ei ole ongelmaa saada tasaista jälkeä.
PoistaIhanan pirteä =))
VastaaPoistaKiitos! Väreistä tykkään miekii.
PoistaIhanan voimakkaat värit!
VastaaPoistaKiitos! Eikös olekin vähän niinkuin syksyn värit?
PoistaLämpöiset syksyn värit takissa, tykkään. Kaunis.
VastaaPoista