keskiviikko 18. marraskuuta 2015

TILAUSSUKAT VAIHTEEKSI


Tällaiset valmistui eilen. Veikkaa ja Jannea. Nämä isännän serkulle, mutta hyvin käyvät minunkin jalkaan. Taidanpa tehdä itsellenikin kirjoneulepolvisukat. Oli niin nopeaa neuloa näitä, kun lanka ei ollut mitään kamalan ohutta. Ohjetta ei ole, omien fiilisten pohjalta tehty.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti