Hauskan näköiset!!! Kivat värit!
Ensin ajattelin, ettei näistä tule hyvät. Mutta on ainakin värikkäät!
Tykkään kovasti tästä väriyhdistelmästä.
Se on kyllä jännää, miten kahdesta niin erilaisesta langasta saa kuitenkin ihan kivaa jälkeä.
Ihanat ja niin raikkaat. Aloitin itselleni raitalangasta sukkia neulomaan:) Tarkoitus on kovasti reipastua neulonnan saralla :)
Nuo raitaset on niin helppoja, kun ei tarvii miettiä. Antaa mennä vaan ja voi ajatella ihan muuta kuin sitä, mikä väri sopii minkäkin viereen.
Ihanat värit näissä!
Hauskan näköiset!!! Kivat värit!
VastaaPoistaEnsin ajattelin, ettei näistä tule hyvät. Mutta on ainakin värikkäät!
PoistaTykkään kovasti tästä väriyhdistelmästä.
VastaaPoistaSe on kyllä jännää, miten kahdesta niin erilaisesta langasta saa kuitenkin ihan kivaa jälkeä.
PoistaIhanat ja niin raikkaat. Aloitin itselleni raitalangasta sukkia neulomaan:) Tarkoitus on kovasti reipastua neulonnan saralla :)
VastaaPoistaNuo raitaset on niin helppoja, kun ei tarvii miettiä. Antaa mennä vaan ja voi ajatella ihan muuta kuin sitä, mikä väri sopii minkäkin viereen.
PoistaIhanat värit näissä!
VastaaPoista