sunnuntai 13. syyskuuta 2015

SATEENKARTA JA SINIRAITAA



Veikkasesta tällaiset. Kokoa 35-36. Lankaa meni 95g puikoilla 3,5

7 kommenttia:

  1. Hauskan näköiset!!! Kivat värit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ensin ajattelin, ettei näistä tule hyvät. Mutta on ainakin värikkäät!

      Poista
  2. Tykkään kovasti tästä väriyhdistelmästä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä jännää, miten kahdesta niin erilaisesta langasta saa kuitenkin ihan kivaa jälkeä.

      Poista
  3. Ihanat ja niin raikkaat. Aloitin itselleni raitalangasta sukkia neulomaan:) Tarkoitus on kovasti reipastua neulonnan saralla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo raitaset on niin helppoja, kun ei tarvii miettiä. Antaa mennä vaan ja voi ajatella ihan muuta kuin sitä, mikä väri sopii minkäkin viereen.

      Poista